Szukaj na tym blogu

czwartek, 14 marca 2019

.: Mata węchowa za dyszkę :.

W dyskoncie z czerwonym insektem w kropeczki pojawiły się przekładki do patelni (takie cudo, które zapobiega rysowaniu się patelni podczas wkładania jednej w drugą). Zestaw składa się z pięciu sztuk, kosztuje 9.90 PLN i idealnie nadaje się na prostą matę węchową.


Do zrobienia maty, oprócz przekładek, potrzebujemy jedynie igły z nitką. Przekładki układamy tak, jak na poniższym zdjęciu.


Tak ułożone przekładki zszywamy na środku. Między paseczki wkładamy smakołyki.


Przekładki kupiłam z czystej ciekawości. Nie wiedziałam, czy mata spodoba się moim psom. Ale nie spodziewałam się, że tak bardzo. Jutro idę po drugi zestaw i robię drugą matę 😄





5 komentarzy:

  1. Ooo, jak kreatywnie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam zrobić taką matę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Tylko musisz się pospieszyć, bo mam informację, że w większości Biedronek nie ma już tych przekładek.

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się określenie "w dyskoncie z czerwonym insektem w kropki"
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież nie będę ich za darmo reklamować na moim sztos blogu ;-)

      Usuń